Saturday, October 24, 2009

SELAGI JARI DAPAT MENEKAN KEKUNCI KOMPUTER

Penyakit lama saya kembali menyampiri diri. Maksudnya penyakit pelalai. Lihat saja blog saya. Hampir dua bulan tidak ada bahan baru. Padahal musim puasa dan raya memang banyak bahan dan peristewa yang saya lalui. Saya banyak menangguh-nangguhkan ruang masa untuk menulis ke dalam blog ini. Benar saya begitu ketat dengan masa bila diberi tugasan menulis untuk radio dan televisyen pada bulan puasa dan raya lepas. Maklumlah untuk cari wang lebih semasa perayaan. Tapi sepatutnya itu tidak menghalang untuk saya menulis sepatah dua dalam blog.

Maka itu saya kuatkan hati untuk sekurang-kurangnya menyampirkan satu bahan pada setiap minggu supaya rakan-rakan yang sering singgah di blog saya tidak bertanya-tanya apa telah jadi dengan saya. Senenarnya saya masih menulis dan kegiatan itu akan saya teruskan selagi jari dapat menyacak kekunci komputer.

No comments: