Thursday, March 29, 2012

MALAM KELUARGA GREAT EASTERN


Siti Hana, life planner yang serba boleh. Malam itu ramai teman-teman mendapat kejutan dari persembahan menghiburkan: menari, menyanyi dan melawak.


Salah seorang penghibur pro malam itu yang membuat persembahan secara live. Acara juga hidup dengan beberapa orang life planner yang memperlihatkan kebolehan mereka dalam bidang nyanyian.



Life planner "bob" bersama gadis-gadis manis dari bahagian pentadbiran GE. Kalau mahu jumpa mereka pergilah ke ofis Great Eastern di Kiulap.


Pelbagai aksi kandid sebahagian yang hadir. Selain nyanyian, tarian kita juga ada games.



Sudut yang paling disukai dimana di sajikan pelbagai juadah. Selamat Maju Jaya Great Eastern Brunei.


27hb Mac 2012 yang lalu saya menghadiri Malam keluarga Great Eastern. Saya sebagai life planner. Biasalah malam ini malam penganugerahan bagi mereka yang berjaya dalam pelbagai kategeri bidang insuran hayat. Ada juga diadakan teket bertuah. Saya berjaya malam itu mendapat teket yang bernilai seratus ringgit. Katanya untuk belanja makan. Mewah tu.


Malam itu mengingatkan pada diri saya. Sekarang sudah hampir penutup bulan Mac. Sepanjang tiga bulan pertama saya terlalai untuk mendapatkan klien kerana kesibukan dalam penerbitan drama TV dan juga menghadiri MMN. Maknanya saya terpaksa berusaha keras untuk catch up apa yang tertinggal.

No comments: