Sunday, July 4, 2010

KAHWIN


Ini jemputan Hajah Jauyah Haji Chuchu/Haji Abdul Rahman Haji Lahap
anak mereka Muhammad Waqiuddin.



Ini jemputan dari Hajah Mardina Haji Wahab/Haji Muhammad Riidzuan Han. Anak mereka Nadhirah Raihana Han

Antadi 4hb Julai 2010 saya menghadiri dua majlis perkahwinan. Baik jua dua-duanya berlangsung di ICC. Dua-dua yang mengundang itupun mantan staf saya. Mardina Haji Wahab bertugas sebagai vision mixer sementara satu lagi jemputan adalah undangan Hajah Jauyah Haji Chuchu,(dan suami) sekarang seorang Penerbit. Baguslah kedua-duanya menjadi besan.
Ada kelainan majlis perkahwinan ini. Persembahan penyanyi , penari dan juga pelawak jenaka adalah dari kalangan artis yang pernah menyerikan RTB. Sayang saya tidak membawa kamera. Saya sempat menemui sahabat-sahabat lama termasuk mantan boss saya Haji Wahab Mohamad yang sama-sama meri’kan majlis perkahwinan cucunya (anak Mardina).
Semoga mempelai bahagia hingga ke anak cucu

No comments: